Kako se minimalno nervirati na poslu, a biti maksimalno produktivan

multitasking

Kako se minimalno nervirati na poslu, a biti maksimalno produktivan?

SIŽE

Nerviranje zbog sitnica i krupnih stvari, stres na radnom mestu , stalna zabrinutost i preokupiranost poslom izdvaja se kao glavni uzrok narušavanja zdravlja, kako mentalnog tako i fizičkog. Nerviranje i stres nam oduzimaju veliki deo energije, pa često dolazi do iscrpljenosti, preteranog zamora, neraspoloženja, pada koncentracije i sl. Tada ne možemo jasno da mislimo, nemamo koncentraciju, pa i jednostavni zadaci   koje smo nekada obavljali sa lakoćom sada nam predstavljaju problem.  Međutim, to NE MORA  da bude tako!

CILJ

Naučićete kako da se što manje nervirate, kako bi vam ostalo više energije za svakodnevne radne zadatke! Naučićete kako da date svoj maksimum na radnom mestu! Naučičete jednostavne načine da umanjite stres i konflikt i da izvučete najbolje i iz sebe i iz svojih saradnika! Naučićete kako da budete srećni na svom poslu!

TEME

Šta je stres i zašto se ja nerviram?

Kako biti gospodar svojih emocija?

Mnoštvo konkretnih saveta  za umanjenje stresa

Jednostavne vežbe relaksacije

Informacije o obuci

Opšte informacije o obuci

» Mesto i vreme održavanja obuka: TC ProFectum Beograd - 

» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji

» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci

» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt

» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje

» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 14.850,00 RSD

» Predavač: Diplomirani psiholog Milica Zarin

Prijava on line

prijava online

O Nama

Organizacija Profectum posluje po najvišim poslovnim standardima koji čine fundamentalno poštovanje neprolaznih vrednosti i inovativnost kao imperativ održivog opstanka.

Povežite se sa nama!

  

Aktuelne obuke

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • E-mail marketing, kako i zašto?
  • Kako da postanete uspešan menadžer prodaje?
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • Unapređenje prodaje u sektoru usluga
  • Merenje zadovoljstva kupca
  • Sistemski pristup prodaji
  • Rad sa teškim klijentima

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
  • Započni svoj posao!
  • Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
  • Tranzicija karijere
  • Kako da popravite samopouzdanje i budete uspešni
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • CUP Monitoring

JoomShaper