Obuka: "Merenje zadovoljstva kupca"
SIŽE OBUKE
Organizacije često misle da je način merenja zadovoljstva kupca ispitivanje broja žalbi kupaca. Problem sa ovom metodom je da je reaktivna, ona samo odgovarana posle događaja i ne meri stvarno zadovoljstvo ili nezadovoljstvo kupca. Merenje nivoa zadovoljstva kupca nije samo ključni zahtev standarda ISO 9001:2008, to je takođe važna mera „zdravlja kvaliteta“ u organizaciji. Stoga je jasno da je važno da organizacija uspostavi, održava i preispituje proces merenja zadovoljstva kupca.
OBUKE IMA ZA CILJ DA:
- objasni značaj filozofije zadovoljstva kupca za uspeh organizacije;
- ukaže na to kako zadovoljstvo / nezadovoljstvo kupca utiče na finansijske performanse organizacije i na njenu održivost;
- učesnici dobiju dragocen uvid u svoje kupce i dobiju bitne povratne informacije o svom proizvodu, usluzi i zadovoljstvu kupca;
- učesnici seminara shvate značaj dobre i otvorene komunikacije sa kupcima u preuzimanju glasa kupca;
- predstavi proces merenja zadovoljstva kupca i proceduru za pripremu, sprovođenje i obradu rezultata ankete
- pomogne učesnicima da ovladaju veštinama u pripremanju upitnika za sprovođenje anketa, analizi dobijenih rezultata i predlaganju mera za smanjenje ili eliminisanje nezadovoljstva kupca;
- istakne ulogu modernih tehnologija, (softvera, web sajta, Interneta...) u funkciji merenja zadovoljstva kupca
Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.
TEME OBUKE
- Filosofija Zadovoljstva Kupca
- Svrha merenja Zadovoljstva Kupca
- Dizajniranje upitnika
- Upravljanje merenjem i rezultatima
- Predstavljanje rezultata
Opšte Informacije o obuci
» Mesto održavanja obuka: TC Profectum Beograd,
» Trajanje dvodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 33.300,00 RSD