Rad sa teškim klijentima

Obuka: "Rad sa teškim klijentima"

Teški ljudi u našem okruženju

 

SIŽE OBUKE

Sigurno vam se dešava da pri pomisli na naredne sastanke ili situacije, od nekih ljudi vam se “diže kosa na glavi”. Ako kod sebe prepoznajete bes, ljutnju, očaj, potištenost, frustriranost povodom medjuljudskih odnosa na radnom mestu ili u privatnom okruzenju, krajnje je vreme da se pozabavite konstruktivnim  načinima borbe sa teškim klijentima ili ljudima iz vašeg okruženja. Stres i pritisak koji osećate može se smanjiti ili eliminisati, tako što ćete  prvo prepoznati teške ljude, a zatim shvatiti i naučiti na na koji način možete ostvariti sopstvenu dobit u komunikaciji.

CILJ OBUKE

Naučićete od čega zavise vaše emocije i vaš način reagovanja. Naučićete šta to teški ljudi u vama pokreću i zašto se osećate frustrirano i nemoćno. Naučićete da kontrolišete svoje reakcije i da se asertivno zauzmete za sebe i svoje ciljeve. Naučićete kako da iz svakog konflikta prigrabite dobrobit i reagujete odmereno, ne submisivno niti agresivno.

Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.

Teme obuke

  • Kako nastaju naše emocije i naše ponašanje i od čega zavise
  • Kako biti gospodar svojih emocija?
  • Ko su teški ljudi, tipovi teških klijenata
  • Šta je konflikt i šta iz njega možete dobiti
  • Zauzimanje za sebe i svoje ciljeve: veštine dobre komunikacije

Informacije o obuci

Opšte informacije o obuci

» Mesto i vreme održavanja obuka: Beograd, TC ProFectum 

» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji

» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci

» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt

» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje

» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 14.850,00 RSD

» Predavač: Diplomirani psiholog i psihoterapeut Milica Zarin

Prijava on line

prijava online

 

 

 

O Nama

Organizacija Profectum posluje po najvišim poslovnim standardima koji čine fundamentalno poštovanje neprolaznih vrednosti i inovativnost kao imperativ održivog opstanka.

Povežite se sa nama!

  

Aktuelne obuke

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • E-mail marketing, kako i zašto?
  • Kako da postanete uspešan menadžer prodaje?
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • Unapređenje prodaje u sektoru usluga
  • Merenje zadovoljstva kupca
  • Sistemski pristup prodaji
  • Rad sa teškim klijentima

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
  • Započni svoj posao!
  • Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
  • Tranzicija karijere
  • Kako da popravite samopouzdanje i budete uspešni
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • CUP Monitoring

JoomShaper