Digital marketing, know how
SIŽE
Naše doba, doba digitalnih komunikacija.
Na ovoj obuci pažnja je fokusirana na polaznike i njihove potrebe, tačnije potrebe organizacije koje ih šalju na ovu obuku. Za obuhvat ove obimne teme od najveće pomoći je naša MSsys EDU40 koncept ™ metodologija sprovođenja obuka. Naime, od ključnog značaja za ispunjenje vaših očekivanja od ove obuke je aktivnost koju sprovodimo pre same obuke, a koja se sastoji od pravilnog i iscrpnog popunjavanja upitnika polaznika obuke. Na osnovu tih upitnika kreira se samo predavanje i rad na obuci.
Analiza jednog našeg portala kroz studiju slučaja (case studies) potkrepiće teme ove obuke, a vama dati priliku za dodatna konkretna pitanja.
CILJ
Da ovladate praktičnim znanjima koja će odmah naći primenu u vašem poslovanju.
TEME
DIGITALNI MARKETING -know-how
DRUŠTVENI MEDIJI (DRUŠTVENE MREŽE)
menadžment
brending i pozicioniranje
razvoj strategije
oglašavanje na društvenim mrežama
re-marketing
revizija ili audit na društvenim mrežama
takmičenje olakšicama
mobilni marketing
influencer marketing (marketing preko osoba od uticaja)
MARKETING SADRAŽJEM
analiza konkurencije
strategija sadržaja
upravljanje distribucijom sadržaja
kreiranje sadržaja
odnosi sa javnošću i marketing "dešavanja" ili eventa
MULTIMEDIA
grafički dizajn
dizajn pakovanja
video marketing
nalepnice u pokretu???
WEBSITE I EMAIL MARKETING
email marketing
strategija email marketinga
dizajn website-a i razvoj
analitika i seo
vodeća generacija
Informacije o obuci
» Mesto i vreme održavanja obuka: TC ProFectum Beograd -
» Trajanje trodnevnne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 48.850,00 RSD
» Predavači: Dip.Ing. Milorad Milivojević i gostujući predavači