Zaključivanje složenih prodaja
SIŽE OBUKE
Pretpostavimo da ste odličan prodavac koji može na uverljiv način da zainteresuje kupca za proizvod/uslugu. Verovatno ste dobri u prodaji na osnovu jednog razgovora i dovoljno vešti da zainteresujete kupca koji je „ovlašćen“ da samostalno donese odluku o kupovini.
Međutim, šta se dešava ako je potreban duži prodajni ciklus, ako ne dobijete narudžbinu posle vaše impresivne prezentacije?
Koliko će se sutradan kupac sećati onoga što ste mu govorili?
Može li on vašu glatku i ispoliranu prezentaciju da ponovi svom direktoru?
Koji faktori utiču da se naizgled slične prodaje zapravo suštinski razlikuju?
Gde je razlika između velike i male prodaje?
Kako se zaključuju male, a kako velike prodaje?
Ovo je set pitanja na koji ova obuka daje odgovore.
Teme obuke:
1) Dužina prodajnog ciklusa
2) Četiri faze prodajnog razgovora
3) Tradicionalne tehnike zaključenja prodaje
4) Stavovi i ponašanje
5) Definisanje prodaje
6) SPIN koncept - Info
7) Osvajanje obavezivanja
Opšte Informacije o obuci
» Mesto održavanja obuka: Trening Centar, Profectum Beograd, 27.05.2016.
» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 13.215,00 RSD