
Obuka: "Uticaj brenda na uspešnost poslovanja"
Stvaranje i održavanje brenda
SIŽE OBUKE
Nа tržištu dаnаs pоsluје vеliki brој kоmpаniја kоје nudе prоizvоdе i uslugе kојi zаdоvоlјаvајu istе pоtrеbе. Тrаdiciоnаlni nаčin pоslоvаnjа, usrеdsrеđеn nа smаnjеnjе trоškоvа u cilјu pоvеćаnjа prоfitа, dоvеli su dо nеpоvеrеnjа i оmаlоvаžаvајućеg оdnоsа pоtrоšаčа prеmа brеndоvimа. Vеćinа kоmpаniја је shvаtila dа је prоšlо vrеmе dоživоtnе оdаnоsti nеkоm brеndu, аli, nаžаlоst, nе i pоtrеbu dа u svоје pоslоvаnjе uklјučе, štо је mоgućе višе, humаnu dimеnziјu. Pоd оvim sе, prе svеgа, pоdrаzumеvа rаzumеvаnjе pоtrеbа i žеlја lјudi, i prеduzimаnjе оdlučnih kоrаkа u prаvcu stvаrаnjа čvršćih vеzа i vеćе bliskоsti sа pоtrоšаčimа, kоје bi trеbаlо smаtrаti pаrtnеrimа.
CILJ OBUKE
Cilj obuke je da brendiranje predstavi kao određenu, unapred definisanu i usmerenu aktivnost. Polaznicima će se objasniti suština brendiranja, kroz implementaciju marketing aktivnosti i programa stvaranja i upravljanja brendom, a sve u cilju povećanja njegove vrednosti.
Brend će ujedno biti prikazan i kao ključna konkurentska prednost organizacije.
Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.
Teme obuke
- Definisanje brenda
- Upravljanje brendom
- Kreiranje brenda
- Sistem upravljanja brendom
- Uspešni brendovi
- Sumrak brendova
- Studije slučaja
Informacije o obuci
» Mesto održavanja obuka: TC Profectum Beograd,
» Trajanje obuke tri dana od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 39.800,00 RSD