Spisak obuka
- ₢↗ Pregovaranje u prodaji
 - ↗ Unapređenje prodaja u finansijskom sektoru
 - ↗ Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
 - ↗ Prevazilaženje blokada efikasnosti i optimalno funkcionisanje
 - ₢↗ Kako pobediti u borbi sa stresom
 - ₢↗ Odlaganje obaveza
 - ↗ Započni svoj posao!
 - ₢↗Sve o prodaji kroz 10 prodajnih modula
 
Moj mentor
Specijalistička usluga koju pružamo najzahtevnijim klijentima. Rad 1:1 podrazumeva tematsku i vremensku prilagođenost klijentu.Obuka: "Unapređenje prodaje u finansijskom sektoru" /
Kako vas doživljavaju klijenti
SIŽE OBUKE
"Većina klijenata želi brz odgovor na njihov zahtev za nekim proizvodom, pa čak taj odgovor bio i negativan. Uvek je bolje klijentu predočiti realnu sliku njegovog poslovanja iz ugla banke, i mogućnost realizacije njegovog zahteva odmah, nego davati mu nadu za nešto što nije izvesno. Odugovlačenjem se ne rešava problem i klijenti stvaraju vrlo negativnu sliku o banci sa kojom posluju. Sličan odnos klijenti imaju i prema drugim finansijskim ustanovama. " Na osnovu sprovedenog istraživanja 2010/2011 na domaćem tržištu, može se zaključiti da se tradicionalni pristup prodaje više ne spominje i ne pronalazi mesto u savremenom bankarstvu. Njegovo mesto zauzeli su savremeni koncepti i metodi prodaje koji sve više pažnje posvećuju klijentima i njihovim potrebama a koji se svakodnevno moraju unapređivati kako bi banke u svom poslovanju i procedurama koje moraju ispoštovati bile spremne da odreaguju na sve veće i zehtevnije želje klijenata
CILJ OBUKE
Cilj obuke je da predstavi sve specifičnost prodaje u finansijskom sektoru sa posebnim akcentom na potrebna znanja i veštine menadžera prodaje u pogledu veštine komunikacije sa klijentima.
Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.
Teme obuke
- ● Veština komunikacije
 - ● Zašto nas napuštaju klijenti?
 - ● Specifičnost uslužnih i finansijskih delatnosti
 - ● Tehnike prodaje - Reversing, Cross/UP seling
 - ● Prodaja prožima celu organizaciju, prodaja kao proces
 - ● Softverska podrška u prodaji - CRM (Info)
 
Informacije o obuci
» Mesto održavanja obuka: TC Profectum Beograd
» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Račak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
