SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
Veština velikih prodaja
Šta je SPIN®SELLING ?
· To je set ideja, o tome kako da budete uspešni u velikim i složenim prodajama.
 · To je model, koji je nastao na osnovu najobimnijeg  istraživanje ikada sprovedenog oko efikasnosti  tehnika prodaje.
 · Više od polovine od „Fortune100“ koristi ga za obučavanje svoje prodajne sile.
Nastanak SPIN® modela
 SPIN® model je razvijen iz velike istraživačke Huthvaite studije, od preko 35.000 prodajnih razgovora. Istraživačima je postavljen zadatak da odgovore na pitanje koje je bilo problematično mnogim top prodavcima u B2B(business-to-business) prodaji. 
 Pitanje je glasilo: 
 Da li postoje posebne veštine koje utiču na uspeh u velikoj i složenoj prodaji? 
 Ili je prodaja samo prodaja, tako da su osnovne veštine iste i dovoljne, bez obzira da li je prodaja velika ili mala? 
 Kompanije, XeroX i IBM…, koje su sponzorisale Huthvaite istraživanje, pripremali su se za budućnost u kojoj su očekivali da prodaja postane složen i sofisticiran proces. 
 Počeli su da regrutuju i obučavaju vrhunske prodavce za ovaj novi svet komplekse prodaje. Mnogi od regrutovanih prodavaca, koji su bili izuzetno uspešni u zaključivanju manjih prodaja, imali su više nego skromne rezultate u novom velikom prodajnom okruženju.
 Rezultati su bili neprihvatljivi!
Rezultati i zaključci do kojih došli Huthvaite istraživači:
.......
O svemu na trodnevnoj obuci "SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja"
Maksimalan broj, po terminu, je 8 polaznika.
Kotizacija 48.500,00 RSD

