Obuka: "Rad sa teškim klijentima"
Teški ljudi u našem okruženju
SIŽE OBUKE
Sigurno vam se dešava da pri pomisli na naredne sastanke ili situacije, od nekih ljudi vam se “diže kosa na glavi”. Ako kod sebe prepoznajete bes, ljutnju, očaj, potištenost, frustriranost povodom medjuljudskih odnosa na radnom mestu ili u privatnom okruzenju, krajnje je vreme da se pozabavite konstruktivnim načinima borbe sa teškim klijentima ili ljudima iz vašeg okruženja. Stres i pritisak koji osećate može se smanjiti ili eliminisati, tako što ćete prvo prepoznati teške ljude, a zatim shvatiti i naučiti na na koji način možete ostvariti sopstvenu dobit u komunikaciji.
CILJ OBUKE
Naučićete od čega zavise vaše emocije i vaš način reagovanja. Naučićete šta to teški ljudi u vama pokreću i zašto se osećate frustrirano i nemoćno. Naučićete da kontrolišete svoje reakcije i da se asertivno zauzmete za sebe i svoje ciljeve. Naučićete kako da iz svakog konflikta prigrabite dobrobit i reagujete odmereno, ne submisivno niti agresivno.
Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.
Teme obuke
- Kako nastaju naše emocije i naše ponašanje i od čega zavise
- Kako biti gospodar svojih emocija?
- Ko su teški ljudi, tipovi teških klijenata
- Šta je konflikt i šta iz njega možete dobiti
- Zauzimanje za sebe i svoje ciljeve: veštine dobre komunikacije
Informacije o obuci
» Mesto i vreme održavanja obuka: Beograd, TC ProFectum
» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji
» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci
» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 14.850,00 RSD
» Predavač: Diplomirani psiholog i psihoterapeut Milica Zarin